ریلکسیشن در محل کار
علمی-اجتماعی
یک شنبه 29 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 8:20 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی

 

هنگامي كه در محيط كار احساس خستگي كرديد مي توانيد از اين روش براي رفع خستگي خود و انرژي گرفتن استفاده كنيد:در همان جا پشت ميز كار خود درحالتي كه احساس راحتي نسبي بيشتري مي كنيدنشسته و دستها را بروي شكم خود قرار دهيدحال چشمان خود را ببنديد و به تنفس خود دقت كنيد.روي بالا و پايين رفتن شكم خود تمركز كنيد.فقط متوجه آن باشيد و به چيزهاي ديگر فكر نكنيد.اين چند دقيقه را به خودتان اختصاص دهيد وبه مشكلات كاري و شغلی و ... فکر نكنيد.همچنين اين تصور را در ذهن داشته باشيد كه پس از اين عمل انرژي مضاعفي پيدا خواهيد كرد و شادابي هنگام صبح خود را باز خواهيد يافت.زمان انجام اين عمل به خودتان بستگي دارد هر زمان كه فكر مي كنيد به هدف خود رسيده ايد آن را به اتمام برسانيددر عين حال زمان ايده آل براي اين عمل بين5 تا 10 دقيقه است.
روش ديگر براي انجام اين كار اين است كه بجاي تمركز روي تنفس به صداهاي اطراف خود دقت كنيد وفقط روي آنها تمركز كنيد حتما صداهايي كه قبلا نمي شنيديدرا خواهيد شنيد در اين حالت ممكن است ذهن شما به جاي ديگري برود ولي شما بايد سعي كنيد كه متوجه صداهاي اطراف و مخصوصاصداهاي دور و آرام باشيد.ادامه كار و زمان آن مانند حالت قبل است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پیوندهای روزانه
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی-اجتماعی و آدرس shamila.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 65
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 5095
بازدید کل : 3506727
تعداد مطالب : 14893
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

<>